SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Podjetje TEAL d.o.o., Laško kot lastnik spletne trgovine Outletko.si je registrirano pri Okrožnem sodišču v Celju 1-3218/00 TS Celje, datum vpisa 13.12.1991, matična št.: 5557453, davčna št.: SI78570697, transakcijski račun: SI56 0510 0801 5536 094 pri ABanki ter SI56 0311 8100 0765 484 pri SKB d.d.,
Splošni pogoji poslovanja so narejeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. V kolikor iz spodaj opisanih pogojev pravice potrošnika niso razumljive ali vidne, veljajo določila v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
1. POSLOVNI PROSTORI
1.1. Ime in naslov podjetja:
- Kratko ime: TEAL d.o.o., Laško.
- Dolgo ime: Biro TEAL d.o.o., podjetje za finančno-ekonomske, projektantske, računovodske in računalniške storitve
- Naslov: PE Laško: Kidričeva ul. 5, 3270 Laško, PE Celje: Smrekarjeva ul. 1, 3000 Celje
2. CENE
Vse objavljene cene so informativne.
Vse cene objavljene v cenikih in cene napisane ob naročilu so določene. Ceno se lahko spremeni le v dogovoru med kupcem in prodajalcem, v primeru večjih nakupov.
2.1. Redna in spletna cena
Redna cena je priporočena cena dobavitelja. Spletna cena je cena podjetja TEAL d.o.o.Laško in velja v trenutku oddaje naročila.
2.2. Posebni pogoji plačila
Za nekatere načine plačila veljajo še naslednji posebni pogoji:
o v primeru plačila s kreditno kartico mora biti plačnik (podatki v profilu uporabnika) ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
o v primeru plačila s kreditno kartico po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.
2.3. Veljajo cene, ki jih kupec pred sklenitvijo posla dobi v predračunu. Morebitna odstopanja od cenika so možna s sklenitvijo “Pogodbe” med naročnikom in kupcem, kjer so pogoji natančno opredeljeni.
Vse cene so navedene v evrih. V ceno je že vračunan 22 % davek na dodano vrednost, razen v cenikih za nadaljnjo prodajo, kjer je posebej izražena cena brez davka na dodano vrednost. Vsi predračuni, računi in ostali dokumenti so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo na ozemlju Republike Slovenije.
2.4. Cene veljajo za skladišče TEAL d.o.o., Laško
3. NAROČILA
Postopek naročanja oz. zaporedje korakov, ki peljejo do sklenitve pogodbe:
3.1. Naročila sprejemamo med delovnim časom po telefonu: 03 734 00 70, pisno, po telefaksu: 03 734 33 88, na elektronski poštni naslov: info@teal.si in preko spletne trgovine.
3.2. Naročila, poslana pisno, po telefaksu, elektronski pošti in preko spletne trgovine sprejemamo tudi izven delovnega časa.
4. POSTOPEK NAKUPA V SPLETNI TRGOVINI
4.2 Vaše naročilo v spletni trgovini
Ko kupec zaključi svoj nakup, dobi na svoj elektronski naslov povzetek nakupa. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
4.3. Prejeli smo vaše naročilo
Če kupec v roku ene ure naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Če je dobavni rok daljši od običajnega (3 dni) lahko ponudnik pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prav tako lahko ponudnik pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko zaradi preverjanja podatkov.
4.4. Blago v pripravi
Kupec prejme obvestilo, ko je blago v pripravi.
4.5. Naročilo zaključeno
Če je naročilo zaključeno do 14.30h, se blago pošlje po pošti še isti delovni dan. V kolikor kupec izbere osebni prevzem, je le ta možen vsak delovnik do 16h. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi ali pritožbe.
5. REZERVACIJE
5.1. Rezervacije se izdajajo na osnovi naročila v dogovoru s komercialistom oz. kontaktno osebo.
6. PONUDBE
6.1. Ponudbe izstavljamo na podlagi povpraševanja.
6.2. Po preteku veljavnosti ponudbe se lahko na vašo željo veljavnost podaljša, vendar se vnesejo nastale spremembe.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene so izražene v evrih in vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike objavljene na spletni strani ali v drugih objavah so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
7. NAČIN DOBAVE
7.1. Za katerokoli dobavo blaga je potrebno predhodno izvršiti plačilo na žiro račun TEAL d.o.o.,Laško, razen, če ni s "Pogodbo" drugače določeno.
7.2. Ob prevzemu blaga izdamo dobavnico in račun za prejeto blago. S podpisom na dobavnici kupec potrdi prejem blaga. Dokument Račun velja kot dobavnica, v kolikor ga podpiše kupec.
7.3. Dostava s strani TEAL d.o.o. Laško je možna. Stroški se zaračunavajo po vnaprejšnjem dogovoru s stranko. Pošiljanje se izvede po pošti.
7.4. Osebni prevzem je možen v skladišču TEAL d.o.o.,Laško od ponedeljka do petka, v času med 9.00 in 11.00 uro ter 14.00 in 16.00.
7.5. Blago se dobavlja zapakirano in nezavarovano na račun in riziko kupca.
7.6. Delne dobave so možne v dogovoru s kupcem.
8. NAČIN PLAČILA
8.1. Plačilo po predračunu.
8.2. Plačilo po računu.
8.3. Plačilo z odlogom.
8.4. 100% brezobrestni avans,
ali drugače, če je tako določeno s pogodbo.
9. LASTNIŠTVO BLAGA
9.1. Vse dobavljeno blago ostane do celotnega plačila last podjetja TEAL d.o.o., Laško
10. RAČUNI
10.1. Račun se izda na podlagi dobavnice.
10.2. Cena blaga na računu velja po ceniku, ki je veljal na dan naročila blaga.
10.3. Račun prejme kupec ob prejemu blaga.
Vse dokumente, predračune, pogodbe in račune pošljemo v enem izvodu pošljemo kupcu v elektronski obliki in/ali na papirju, en izvod na papirju in/ali v računalniški obliki pa se hrani na sedežu podjetja TEAL d.o.o., Laško Dostop do dokumentov, hranjenih v podjetju TEAL d.o.o., Laško, je možen na podlagi dogovora z direktorjem podjetja TEAL d.o.o., Laško.
Vsi dokumenti, predračuni, pogodbe in računi so napisani v slovenskem jeziku, razen v primeru, ko kupec izrazi željo, da je dokument napisan v tujem jeziku oziroma pri mednarodnem sodelovanju.
11. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA
Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa:
"Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bila poštna pošiljka oddana v roku. Ta rok začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga."
Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni elektronski poštni naslov: info@teal.si, blago pa vrniti v 14 dneh po poslanem obvestilu o odstopu. Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, zgoščenke, knjige in potrošni material, v primeru, da sta bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjena. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 14-ih dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:
o pri pogodbah, katerih predmet so blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva,
o pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo
o pri pogodbah o dobavi računalniških programov
11.1 Postopek zamenjave in vračila blaga
V primeru, da je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati prodajalcu v 14 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kot odstop od pogodbe se šteje tudi, če potrošnik v 14 dneh po prejemu blaga le-to vrne prodajalcu.
Strošek vračila blaga pri odstopu od pogodbe bremeni potrošnika.
11.2. Postopek vračila kupnine
TEAL d.o.o., Laško kupcu, ki odstopi od pogodbe, vrne vsa opravljena plačila. Denar mu vrne takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
12. GARANCIJA
12.1. Podjetje TEAL d.o.o., Laško je dolžno spremljati in ažurno reševati vse zahtevke, ki jih posreduje kupec.
Rok za popravilo oz. odpravo napake je 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oz. pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno popravo okvare in pomanjkljivosti izdelka.
Šele v primeru, če proizvajalec v tem roku ne odpravi napake, mora potrošniku brezplačno nadomestiti izdelek, z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
V primeru, da reklamiranega blaga ni možno zamenjati z enakim (ga ni več na zalogi/ni več dobavljiv), se po skupnem dogovoru zamenja za blago, ki vrednostno in kvalitetno ustreza reklamiranemu. Skrajni rok za rešitev reklamacije je 45 dni.
12.2. Garancijska popravila ali zamenjave se vršijo v servisu pri dobavitelju, kamor mora kupec dostaviti ali poslati reklamirano blago na svoje stroške. Stroške materiala, nadomestnih delov, dela, prevoza in vse stroške, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oz. pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, nosi prodajalec.
Zgoraj navedena pravila pa ne posegajo v pravila o odgovornosti prodajalca za napake izdelkov.
13. STVARNA NAPAKA
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.